Met vertrouwen winkelen bij SmartBuyGlasses

100 dagen retourbeleid

Al onze designerbrillen, brillen op sterkte en contactlenzen kunnen binnen 100 dagen na ontvangst van de zending worden geretourneerd en u kunt beslissen of u een terugbetaling of een omruiling voor een ander(e) artikel(en) wenst.

Dien een retouraanvraag in en onze klantenservice zal u het RMA-nummer (Return Merchandise Authorization) geven en het adres waarnaar het artikel of de artikelen moeten worden teruggestuurd.

Voorwaarden voor aanvaarding

  • Het/de artikel(en) moet(en) worden geretourneerd in de originele staat en verpakking met alle bijgesloten labels en accessoires.

  • Het RMA-nummer moet vóór de goedgekeurde retourzending van een artikel zijn aangevraagd.

  • Alleen verzegelde doosjes worden aanvaard voor het terugsturen van contactlenzen.

  • Kosten in verband met uitgaande verzending en verzendingsbescherming kunnen niet worden gerestitueerd. Ook de kosten voor het terugsturen zijn voor rekening van de klant en worden niet terugbetaald.

Retouraanvraag

Veelgestelde vragen

Waar Kan ik mijn bestel-ID vinden?

Your order ID can be found on the confirmation email or in any order email updates received from us. It consists of two letters, followed by 10 numerical digits, and then, one or two more letters.

Het ziet er als volgt uit: BE0123456789G

Is het retourbeleid van toepassing op lenzen op recept?

Ja, ons 100 dagen retourbeleid is van toepassing op al onze producten. De enige uitzondering is onze reglazing service die niet in aanmerking komt voor retour.

Ik heb de verkeerde keuze gemaakt. Mag ik mijn bril terugbrengen als ik ze niet mooi vind?

Absoluut, je kunt je bril terugbrengen als je ze niet leuk vindt of als ze niet goed passen. Vergeet niet dat ze moeten worden geretourneerd binnen 100 dagen na ontvangst van de verzending en de retour verzendkosten zal worden op kosten van de klant en niet worden gerestitueerd.

Waar Kan ik mijn bestelling retourneren?

Het retouradres zal worden verstrekt op basis van uw locatie. Na het indienen van uw retourverzoek stuurt onze Klantenservice u een e-mail met het retouradres, het RMA-nummer (Return Merchandise Authorization) en andere retourinstructies.

Stuur de bestelling niet terug naar het verzendadres vermeld op het pakket of zonder eerst het RMA-nummer aan te vragen.

Ik heb een defect product ontvangen, wat moet ik doen?

Als het product gebreken vertoont, defect is, of anders is dan het product dat u hebt besteld, dient u een retouraanvraag in zodra u het probleem opmerkt.

Selecteer bij het indienen van het retouraanvraag de juiste reden, ofwel 'Beschadigd bij aankomst' of 'Verkeerd artikel geleverd'. Foto's zijn essentieel om de retouraanvraag te verwerken.

Zodra u een retouraanvraag hebt ingediend, neemt onze klantenservice contact met u op om een vervangend artikel of een volledige terugbetaling te regelen.

Wat moet ik doen na het indienen van een retouraanvraag?

Zodra u de retouraanvraag hebt ingediend, Stelt u dan gerust. Onze klantenservice zal contact met u opnemen en een omruiling of terugbetaling voor u regelen.

Verder Winkelen