Verzendinformatie

Bestelstatus en bezorginformatie

VERDER WINKELEN
  • Bij SmartBuyGlasses doen we er alles aan om je niet alleen topproducten aan topprijzen voor te schotelen, maar ook een geweldige klantenservice. We zijn er zeker van dat je geen problemen zult ondervinden bij je bestelling, en beloven je een vlotte service van bestelling tot zending.
    Tijdens het bezorgproces kan je product volgende fases doorlopen.
    We houden je op de hoogte van de bestelstatus via mail, of je kan terecht op onze bestelstatus pagina.
    Bestelbevestiging/Goedgekeurd en in verwerking
    Uw bestelling en betaling zijn goedgekeurd en worden momenteel verwerkt.
    Voorraad bevestigd (geldig voor producten die niet in voorraad zijn)
    Uw bestelling is bevestigd door onze distributeur. Houd er rekening mee dat bestellingen met glazen op sterkte 1 tot 3 dagen extra langer kunnen duren.
    Voorraad in overdracht
    Uw bestelling is momenteel onderweg naar een van onze distributiecentra. Daarna wordt het onmiddelijk naar het bezorgingsadres verzonden. Houd er rekening mee dat bestellingen met glazen op sterkte 1 tot 3 dagen extra langer kunnen duren.
    RX glazen worden verwerkt
    Je glazen op sterkte worden nu in het montuur geplaatst. Opgelet: brillen op sterkte hebben een extra 1 tot 3 werkdagen nodig.
    RX glazen bevestigd
    De brillenglazen zijn geplaatst en door de kwaliteitscontrole geraakt. Je bestelling wordt zo snel mogelijk uitgestuurd.
    Wachten op volgnummer
    Je bestelling is verzonden. Omdat wij dagelijks een groot aantal pakjes versturen, zal het volgnummer ongeveer 24 uur na verzending verstrekt worden. Je ontvangt een e-mail met het tracking nummer en de URL om de bestelling op te volgen.
    Verzonden
    Uw bestelling is verzonden en is naar u onderweg. U kunt de status van uw bestelling inzien aan de hand van het traceernummer in de e-mail.