Bij SmartBuyGlasses doen we er alles aan om je niet alleen topproducten aan topprijzen voor te schotelen, maar ook een geweldige klantenservice. We zijn er zeker van dat je geen problemen zult ondervinden bij je bestelling, en beloven je een vlotte service van bestelling tot zending.
Tijdens het bezorgproces kan je product volgende fases doorlopen.
We houden je op de hoogte van de bestelstatus via mail, of je kan terecht op onze
bestelstatus pagina.
Bestelbevestiging/Goedgekeurd en in verwerking
Uw bestelling en betaling zijn goedgekeurd en worden momenteel verwerkt.
Voorraad bevestigd (geldig voor producten die niet in voorraad zijn)
Uw bestelling is bevestigd door onze distributeur. Houd er rekening mee dat bestellingen met glazen op sterkte 1 tot 3 dagen extra langer kunnen duren.
Voorraad in overdracht
Uw bestelling is momenteel onderweg naar een van onze distributiecentra. Daarna wordt het onmiddelijk naar het bezorgingsadres verzonden. Houd er rekening mee dat bestellingen met glazen op sterkte 1 tot 3 dagen extra langer kunnen duren.
RX glazen worden verwerkt
Je glazen op sterkte worden nu in het montuur geplaatst. Opgelet: brillen op sterkte hebben een extra 1 tot 3 werkdagen nodig.
RX glazen bevestigd
De brillenglazen zijn geplaatst en door de kwaliteitscontrole geraakt. Je bestelling wordt zo snel mogelijk uitgestuurd.
Wachten op volgnummer
Je bestelling is verzonden. Omdat wij dagelijks een groot aantal pakjes versturen, zal het volgnummer ongeveer 24 uur na verzending verstrekt worden. Je ontvangt een e-mail met het tracking nummer en de URL om de bestelling op te volgen.
Verzonden
Uw bestelling is verzonden en is naar u onderweg. U kunt de status van uw bestelling inzien aan de hand van het traceernummer in de e-mail.
Wachten op bevestiging
Onze betalingspartner beschouwd uw betaling als 'hoog risico'. Een e-mail is naar u toegestuurd om uw betaling alsnog te verifiëren.
Nabestelling
Alhoewel wij ons assortiment in de mate van het mogelijke up-to-date houden, verandert de voorraad continu. Een specifiek model kan op voorraad zijn wanneer je een bestelling plaatst, maar niet meer in voorraad tijdens het bestellingsproces. Als je ervoor kiest om te wachten zullen wij de bestelling herhaaldelijk doorsturen naar de distributeur. De levertijden zijn afhankelijk van de productiecyclus van de fabriek, en variëren van enkele dagen tot meer dan een maand.
Niet langer beschikbaar
Het bestelde model, maat of kleur kan helaas niet meer door de fabrikant geleverd worden. Wij streven er altijd naar om onze collectie zo actueel mogelijk te houdenn, een model kan echter door de fabrikant geannuleerd worden voordat wij het van de website kunnen verwijderen. Een email met alternatieve opties is naar u verzonden.
Aankoop geannuleerd
Uw bestelling is geannuleerd. Afhankelijk van het beleid van uw bank, kan het 3 tot 5 werkdagen duren voordat het bedrag teruggestort is op uw rekening.